Helaas komt het nog al eens voor dat we bemerken dat er geen of een onjuist emailadres van een ouder en/of verzorger in ons systeem staat.
Dit is met name voor u heel vervelend. De school communiceert alles via e-mail, zowel algemene informatie (zoals excursies, de nieuwsbrief voor ouders, aankondigingen die de klas betreffen) als berichten die exclusief voor u bestemd zijn.
Ook de mails met de Magister-inloggegevens krijgen we met enige regelmaat als onbestelbaar terug, waardoor geen inzage in roosters, agenda, absentie en verzuim kan worden ingezien of doorgegeven.
Een correct emailadres is dus van het grootste belang om op de hoogte te blijven van ontwikkelingen op de school in het algemeen, die in de klas en die van uw zoon/dochter/pupil in het bijzonder.
Mocht er een verandering zijn in uw gegevens dan is het verzoek dit te mailen naar leerlingadministratie.oostpoort@msa.nl
Kent u ouders/verzorgers die geen informatie mail van de school ontvangen? Dan is dit de oorzaak. Zou u hen bovenstaande willen doorgeven?